Hari Graduasi 2014

By : Thursday, December 04, 2014 Ada : 4 Comments Labels :


Assalamualaikum.Tak sangka dah habis sekolah.hehe..rasa macam budak kecik lagi..Banyak sebenarnya cabaran tahun ni..Harapan yang disandarkan pada bahu aku,sangat berat..Aku tahu,cikgu
memang harap sangat aku dapat keputusan yang baik..Kadang-kadang aku stress jugak,sebab
sesetengah cikgu suka 'aim' aku,aku rasa macam tak senang duduk,seolah-olah setiap pergerakan
aku diperhatikan..macam-macam la aku ni..hehe

Tanpa guru,siapalah kita kan :) Aku kagum dengan semangat guru-guru yang tak putus-putus berkorban masa untuk kami..Aku merancang untuk sambung belajar dalam jurusan pendidikan
matematik di IPG..Kadang-kadang aku rasa terkilan dengan orang yang rasa pelik dengan
cita-cita aku.."Kenapa tak jadi doktor".."ko kan pandai"..Masalahnya kat sini,itu bukan minat aku..aku pun tak tahu apa yang aku minat..Dahla aku tak minat,lepastu nak ambik medic pulak?
pale hotak mu..

Sebenarnya,kecik-kecik dulu,aku nak jadi engineer..tapi mak aku nak aku jadi cikgu..So,aku
ikut jela kehendak mak aku..Sebab aku percaya kata-kata mak aku..Semua orang mungkin akan bantah dengan kata-kata mak aku,tapi last-last,kata-kata mak aku jugak yang boleh dipakai..


Bosan duk rumah.Rutin yang sama je.. :)


4 comments:

  1. Jemput join segmen blogwalking saya yg pertama bulan december

    http://www.blogahbar.tk/2014/12/segmen-blogwalking-by-wwwblogahbartk.html

    ReplyDelete
  2. Assalam,

    Saya dari blog

    http://unprivatediarytyping.blogspot.com/2014/12/segmen-blogwalking-bersama-cikgu-farha.html ,

    done follow this blog. mohon follow back ya :) . Salam kunjungan ^^

    ReplyDelete

Sorry kalau lambat reply..
if ada urgent questions,do email me at (nurnajihahbtanuar@gmail.com)..