Raya Tahun Ini

By : Tuesday, August 13, 2013 Ada : 5 Comments Labels : ,
Assalamualaikum.Pukul 6 pagi tadi baru tiba dari Kelantan.Cepat betul masa berlalu,baru haritu rasanya berkemas bag nak balik kampung,ni tut tut,dah terbaring kat rumah.Sedih.Homework memang tak sentuh.Aku kadang-kadang pelik dengan cikgu ni,raya pun nak bagi hw,eh,tak bangang plak aku nak buat.Nak bagi hw pun agak-agak la,ini bukan cuti penggal,tapi cuti raya..Kalau sikit tak apa..geram geram..

Raya tahun ini:

1.Diri jadi lebih matang,mana taknya,orang pergi beraya,aku duk basuh pinggan..
2.Pelik dari kebiasaan.Aku buat roti jala dengan mak sedara sampai pukul 2 pagi .Penat.
3.Raya tanpa abah.Abah tak dapat cuti raya.Sunyi.
4.Abah makan maggi Ruski pada hari raya pertama.Double sedih.
5.Semangat untuk kumpul duit raya tahun ni hilang.
6.Duit raya yang berjaya dikumpulkan diluar jangkaan.
7.Duit raya setakat ni-RM 183.
8.Bapa sedara mejadi bapak segala mercun pada malam raya.Lawak sungguh.




5 comments:

  1. he3..wlaupn xsmgt nk kmpul wit raya..tp byak juga dpt wit raya 2 =) ayah kena bertugas eh?? xpelh..besar pahala ayah a.jiha tu..Salam Syawal..maaf zahir dan batin..

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya ! tahun ni takda uncle yang jadi bapa mercun. agak bosan tahun ni T.T

    ReplyDelete
  3. @S.K.A ALHAMDULILLAH,haah,ayah bertugas,salam syawal juga

    @NurainSuperr selamat hari raya juga! lahai,tahun depan masih ada,hehe

    ReplyDelete

Sorry kalau lambat reply..
if ada urgent questions,do email me at (nurnajihahbtanuar@gmail.com)..