Selamat Hari Abah...

By : Sunday, June 16, 2013 Ada : 4 Comments Labels : ,




Assalamualaikum..Selamat Hari Bapa kepada hero seumur hidupku,Anuar bin Musa..Bagi aku,dialah yang paling kacak,dialah yang paling baik dan dialah yang paling...hmm..tak de idea la pulak..saya doakan semoga abah panjang umur dan murah rezeki..


tu la hero saya..sangat banyak dosa ku terhadapnya..semoga abah panjang umur..tanpa abah,siapa la kami..terima kasih kerana sanggup bekerja untuk mencari sesuap nasi untuk kami..akak janji,akak akan belajar bersungguh-sungguh dan suatu hari nanti akan senangkan hidup abah..nanti saya dah kerja,abah tak payah susah payah lagi,biar kakak je bagi duit untuk ayah..terima kasih abah sebab selama ni sudi memaafkan segala perbuatan akak yang telah membuatkan ayah terkilan..Ya Allah,sesungguhnya,kegagalan terbesar dalam hidup ku adalah untuk mengulangi lagi kesilapan bodoh yang suatu tika pernah aku bertekad untuk tidak mengulanginya lagi Ya Allah..


4 comments:

  1. jangan lupa tunaikan janji tu tau.. :) belajar rajin2.. ^^ hehe..selamat hari abah.. ^^

    ReplyDelete
  2. mnat btol abh dia dng bola :) slmat hri bapa juga bt smua bapa kt dunia ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe,selamat hari bapa juga kepada ayah ska,semoga sihat selalu ya..

      Delete

Sorry kalau lambat reply..
if ada urgent questions,do email me at (nurnajihahbtanuar@gmail.com)..