Sukaneka Tadika Islam Amaniah

By : Sunday, April 14, 2013 Ada : 0 Comments Labels : ,
Assalamualaikum..
Semalam,aku menghadiri hari sukaneka Tadika Islam Amaniah MAIWP (yaya punya tadika) dekat Cheras..
Yaya pergi dengan bas..
Kitorang bertolak ke tempat tu dalam pukul 9 pagi..
Sesampai nya kat situ..kitorang terus pegi dekat khemah rumah hijau(tadika putrajaya punya)..
ramai gila budak-budak kat situ..kitorang cari Yaya dalam 5-10 minit macam tu la,but still tak jumpa-jumpa ..
Mak aku dah berair mata..
Aku lah yang menjadi ejen menahan mak aku dari menangis lagi..
habis satu khemah besar tu aku pusing-pusing..dah la cuaca panas gila..
pusing punya pusing,ternampak budak perempuan bertudung putih duduk diam sambil berlunjur dalam khemah..
aku lentokkan kepala aku sikit,tengok-tengok..YAYA!!


Alhamdulillah,ingat ke hilang ke mana si Yaya  ni..
sesampai je dekat dia..
bila tengok dia termenung sesorang..duduk diam je..
rasa macam nak menitis pulak air mata ni..
sayu menengoknya..mesti dia ingat yang kitorang tak datang..
kesian bebudaak kat situ..kepanasan yang teramat..sangat panas tempat tu..
tapi,aku memang tabik la budak-budak perempuan kat situ,kebanyakannya,diorang still pakai tudung even cuaca sangat la panas..

tengah tunjuk kawan dia..
Yaya masuk acara tarik bola dengan gelung..
comel je Yaya masa dia tarik bola tu..
rumah hijau dapat nombor 2..
tak pela,they did their best..



kawan-kawan Yaya tersangat la comel..
terutamanya kawan dia yang nama Aziz@Otai..
Comel gila!!
Aku sangat terkejut,bila aku dapat tahu yang,nama kawan baik Yaya yang selama ni dia selalu sebut,merupakan ADIK kepada kawan baik aku sendiri!!
kebetulan yang sangat unik bin ajaib...
      

   
    
 

No comments:

Post a Comment

Sorry kalau lambat reply..
if ada urgent questions,do email me at (nurnajihahbtanuar@gmail.com)..