Happy Birthday To Izyan Najwa !

By : Wednesday, April 24, 2013 Ada : 2 Comments Labels : , ,

Assalamualaikum..
post kedua untuk hari ni ditujukan khas kepada Izyan Najwa..
Esok birthday budak comel ni..
dia memang comel,tapi comel lagi aku..haha..lol..Izyan Najwa jangan marah..
first of all,nak ucap semoga maju jaya dalam kehidupan..
semoga panjang umur dan murah rezeki..lupakan kisah lama..ukir kisah baru..
aku bukanlah kawan yang sempurna untuk kau..*Izyan tengah angguk*..lol..
semoga berjaya dalam peperiksaan yang akan datang..kau pandai,kalau usaha lagi,memang boleh jadi lagi tip top lah..
ok la,tu je kot apa yang aku nak cakap..sebabnya,homework si Ashikin tu aku tak siap lagi,kalau tak esok mampus riwayat hidup aku ditamatkan..ko tahu-tahu je la kan..
Maaf..sebab aku tak ada hadiah untuk diberikan kepada kau..sebab,aku sebenarnya memang tak ada duit pun..kalau hari jadi Jannah ngan Wahida pun aku tak bagi hadiah..so faham-faham lah ek..sorry again.. :)

2 comments:

Sorry kalau lambat reply..
if ada urgent questions,do email me at (nurnajihahbtanuar@gmail.com)..