Alhamdulillah,Adik Dah Sembuh..

By : Wednesday, April 24, 2013 Ada : 0 Comments Labels : , ,


Assalamualaikum..
Honestly,I really miss this blog damn much..i don't really know why..but i keep on thinking about this blog in class or so on..It's like,damn it,i really want to see my blog live in laptop..actually,i have to  study for the mid year exam..still got lots of topics to be revised..back to the main point..adik aku dah sembuh dari demam dia ..dia start demam masa hari Jumaat petang(right after dia habiskan duit Pou aku and today,damn it,dia habiskan lagi duit aku daripada 5000 jadi 400..nak je cepuk dia,tapi..demamkan,sabo je la..)..demam dia agak teruk sebenarnya..perut dia jadi keras,makan tak lalu..muntah-muntah..berak cair..sangat happy bila tengok dia bergurau senda dengan mak tadi..

Aku ni,apa nak jadi la..asyik-asyik ngan blog ni..tak boleh jadi ni..malam ni kena habiskan jugak ulangkaji biologi..stress wei hidup..
Hari Sabtu ni ada Majlis Anugerah Kecemerlangan kali ke 5..Dan Alhamdulillah,untuk kali ketiganya,aku naik lagi pentas tu..

No comments:

Post a Comment

Sorry kalau lambat reply..
if ada urgent questions,do email me at (nurnajihahbtanuar@gmail.com)..