Kejar Mengejar

By : Thursday, March 28, 2013 Ada : 0 Comments Labels :
Assalamualaikum..
tengah hari tadi,aku tengok cerita Jepun dekat handphone..
lepastu,masa tengah syok tengok cerita tu..
tetibe,terdengar bunyi kereta memecut dengan lajunya..
aku terus tutup case phone tu..
lepastu usha usha kat tingkap..
terdengar jugak suara orang melaung..
aku curious,nak tau jugak amende yang terjadi..usha punya usha,aku ternampak
ada lelaki lari lari ke arah satu blok ni..
    disebabkan perasaan ingin tahu,rambut aku yang serabai ni aku ikat lepastu aku
sarungkan tudung nak turun lif pegi tengok 'scene' menarik tu..
tapi aku terpikir jugak kalau kalau tetibe penjenayah muncul depan lif ..
pastu kalau dia culik aku..mak aii..mati..*so,homework tak yah buat,lulzy*..
pastu aku batalkan je niat tu..

Ayah aku polis..bila dia balik dari kerja..
dia bagitahu yang,seorang penghuni rumah tingkat 3 kat blok aku 
kena kejar dengan polis..
oo..baru ku tahu..
dia penagih dadah ...dah agak dah..       

No comments:

Post a Comment

Sorry kalau lambat reply..
if ada urgent questions,do email me at (nurnajihahbtanuar@gmail.com)..